blergh.

Jag är sjuk och uttråkad. Problemet är att jag inte kan göra så mycket för då får jag ont i huvudet. Dagens i-landsproblem liksom.

Jag funderar på att börja skriva mer i den här bloggen, för nu består den mest av bilder och det käns som att jag helt håller på att tappa förmågan att uttrycka mig i text, men vi får väll se hur det blir med det. För tillfället tänker jag fortsätta att spamma den med allt möjligt i alla fall, woop woop.


Jag ser för övrigt sjukt ledsen ut i den här gifen på grund av att jag dricker vatten med halstabletter i och det får mina ögon att tåras. Och jag tycker om min gå-hemma-och-dega-räv-mössa även om den är wapaneesig. >:C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0