fredag den trettonde

Jag är inte vidskeplig eller så, men detta är vad som har hänt idag;

 

-          Jag tog fel på tiden och missade mitt nationella prov

-          Jag tappade min plånbok

-          Min bror tappade också sin plånbok

-          Någon krockade in i Farmors bil (ingen gjorde illa sig eller så, men fortfarande)

-          Uppdatering ett: Brännt popcorn så att hela lägenheten fylldes med rök.

 

Fast kvällen kommer säkert bli trevlig, för Simba och Palmis är här och håller mig sällskap, dom ska flytta in här på Måndag och jag är så glad!!

SLUTA SIMBA DU FÅR INTE BO HÄR >:C


Kommentarer
Postat av: flygekorre.

Hoppas kvällen blir bättre. och tack för kommentaren

2011-05-13 @ 22:15:19
URL: http://flygekorre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0