studier

För en gångs skull är jag riktigt peppad på skolan, eller nåväl, jag är peppad på hur skolan kommer vara om ett halvår. Vi på mediaprogrammet ska nämligen välja inriktning snart, och foto verkar riktigt trevligt.
Från början hade jag jättesvårt för att få alla kurser att gå ihop, men idag visade det sig att webdesign är något som alla i min inriktning ska läsa, så då får jag 100 poäng till annat bara där, så om jag pratar med syon någon gång i veckan så kommer jag säkert kunna få plats med både alla tråkiga kurser och facktekning.

 

Förövrigt beror den dåliga uppdateringen på att jag bara läste och lyssnade på Markus Krunegård hela dagen igår, så det fanns inte så mycket intressant att rapportera

Nu är jag otrolig taggad på att spela Amnesia, men eftersom min dator inte klarar av att man spelar på den så får jag roa mig med att kolla på youtubevideos till i helgen.

 

 


Kommentarer
Postat av: Flygekorre

Fackteckningen verkar riktigt awesome 8D

2011-03-09 @ 22:45:08
URL: http://flygekorre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0