håna oss, vi rör oss ni står still.


En till bild från igår. Den har ingenting med texten att göra, men de som inte orkar läsa kan ju kolla på den och gå vidare.


Jag önskar att jag var bra på att sätta ord på mina tankar.

Jag får ofta höra att jag har mycket åsikter, men dessa försvinner alltid så fort jag försöker skriva ner dem, för det slutar alltid med att jag säger emot mig själv. Speciellt om jag ska skriva om något som handlar om just mig, för jag är ganska motsägelsefull många gånger.

 

Det jag vill allra mest just nu är att det ska bli sommar. Jag vill gå hand i hand i regnet med den jag tycker om och tycka att allt är bra, i alla fall för några veckor.

Klyshigt, ja. Men jag vill det ändå.


Kommentarer
Postat av: Flygekorre

Hoppas det inte blir skiiiitvarmt i sommar. :C

2011-03-21 @ 22:19:07
URL: http://flygekorre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0