Tankar från ett tåg 1.0

Under resan lyssnar jag denna gång på: Joakim Berg – Nåt för dem som väntar och Den svenska björnstamen - Spring Spring. Den senare är min enda lokala fil på min spellista, och därför spelas den gång på gång när mitt mobila bredband sviker, vilket är oftare än jag önskar


Jag är verkligen inte bra på att skriva djupa saker, speciellt inte klockan 12.15, eftersom detta i min värld fortfarande räknas som morgon, så här får ni istället några bilder från min inspirationsmapp medan jag fortsätter min resa mot Stockholm och försöker komma på något intressant att skriva i nästa bilder.






Bilderna är inte på något sätt mina, utan tillhör http://www.gemmacorrell.com/ . Jag tycker att de är otroligt charmiga i alla fall, men mopsar är oftast det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0