regnbågar och ekonomifunderingar

Idag har varit en såndär dag när man absolut inte har något att göra. Jag slutade redan innan 12, ringde farmor, strosade runt, kollade i några secondhandaffärer. Sen drog jag hem och virkade ett regnbågsfärgat fodral till min mobil av garnet som var kvar sen jag stickade min halsduk.

I helgen ska jag ta tag i att börja tjäna mina egna pengar, lite i alla fall. Rasta hundar blir det troligen, eftersom det är något jag tycker är roligt och som förhoppningsvis inte blir allt för svårt. Sen ska jag sälja massa onödiga saker på Tradera också, alltid något liksom. Förhoppningsvis kommer det hela bli bra tillslut.





Lite regnbågssaker. Hjärtat och hunden har jag fått av Flygekorre. Armbandet fick jag av Frida.
Sockan och Halsduken gjorde jag själv. Ursäkta de dåliga bilderna, men jag orkade inte riktigt fixa fram bättre idag.

Kommentarer
Postat av: Flygekorre

Så mycket regnbåge! Och jag skäms fortfarande lite över att mitt hjärta är så fult xD Och jag älskar förresten bilden överst <3

2011-02-09 @ 21:51:34
URL: http://flygekorre.blogspot.com
Postat av: murmel

Jag tycker att det är fint. <3

Naw. C:

2011-02-09 @ 22:31:35
URL: http://skogsmurmeldjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0