kyla och en till kladd från igår.

Ush, jag orkar verkligen inte göra något ordentligt just nu. Jag borde skriva på min novell till Svenskan, men lyckades få läraren att gå med på att jag ska få lämna in den efter lovet istället, tjoho.
Jag vill skaffa film till min analoga kamera också, det skulle vara så sjukt kul att få fota lite med den.

Idag var det för övrigt löjligt kallt här i Uppsala, så kallt att jag var tvungen att springa in på en secondhandaffär och köpa ett par hemska gröna och orangea vantar. De kostade fem kronor och är faktiskt lite småcharmiga trots fulheten.


Håhåhåh mer kladd.

Kommentarer
Postat av: Flygekorre

TECKNINGEN, gosh <333! Så sjukt awesome! <3 xD

2011-02-15 @ 21:56:16
URL: http://flygekorre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0