kissekatten

Jag åkte hem till mina föräldrar idag. Det ska bli sjukt skönt att vara här i ödemarken en hel helg, det var jättelänge sen jag var det senast.
Hittills har jag inte gjort så mycket mer än att sitta och glo, spela kort och borstat vår fina kissekatt. Jag saknar henne jätte mycket när jag är i Uppsala, så det är trevligt att hon är så social när jag kommer hem, även om det innebär att hon gärna lägger sig på laptopen för att få uppmärksamhet.

Det var tågkaos idag på stationen, för övrigt. UL blir alltid lika förvånade när det snöar, men som tur var drabbades jag inte så mycket av det. Åkte till stationen i god tid, så jag hann med tåget som skulle gå innan det jag hade tänkt ta från början. Är glad att jag inte skulle till Dalarna i alla fall, de tågen var tydligen över två timmar försenade. Man tycker ju att de borde vara ganska vana vid att det kommer snö på vintern här i Sverige, men tydligen överraskar det dem varje gång.


Sibylla.

Kommentarer
Postat av: Flygekorre

Den bilden är så himla fin. C: Och haha, tåg. XD

2011-02-11 @ 22:32:15
URL: http://flygekorre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0