I know it's mad...

...but if I go to hell will you come with me or just leave?

Panic! At The Disco – Do You Know What I'm Seeing? - Alternate Version
Panic! At The Disco – I Write Sins Not Tragedies - 91X Acoustic Version

Jag har för tredje gången återupptäckt Panic! At the Disco. Visserligen var det inte alls lika länge sedan som jag lyssnade på dem denna gången som förra gången jag gjorde detta, men ändå.

Det kommer bli svårt att blogga varje dag fram till sommaren, alltså.
Medan jag funderar på hur jag ska lyckas så får ni kolla på en bild på mig som hattmakaren så länge.




Nä, jag har fortfarande inte kommit på hur jag ska lyckas, faktiskt.
Lol, fan vad ego min blogg är. Jag ska försöka göra något öh, kreativt i veckan.

Kommentarer
Postat av: Flygekorre

GÅ UT OCH FOTA



Fota 100 främlingar, en om dagen XD

2011-02-13 @ 20:37:30
URL: http://flygekorre.blogspot.com
Postat av: Flygekorre

Svar - lolwhat, du är duktig dummer xD

2011-02-13 @ 22:32:52
URL: http://flygekorre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0