Bortsprungen inspiration och annat skoj

Min inspiration är helt försvunnen och jag är mer fast i en cirkel än någonsin när det gäller allt kreativt. Hurrdurr, hoppas det går över snart.

Tänkte även visa en jättefin grej som hade kommit med posten hit till Söderfors när jag var borta.
Hela vägen från Amerikatt har mitt nya pennfodral (med tillhörande pennor) färdats, tack vare att min snälla Farbror som för tillfället är där skickade det till mig som födelsedagspresent.
Äntligen ett fodral som alla mina pennor får plats i, och dessutom inte är trasigt, liksom. Det gör ju inget att det är fint heller.

HURRDURR JAG ÄR DÅLIG PÅ ATT BLOGGA EGENTLIGEN

Kommentarer
Postat av: Flygekorre

Det är fint : D

2011-02-27 @ 17:23:53
URL: http://flygekorre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0