-

Gårdagen kunde ha varit bättre.

Hade precis släpat mig upp ur sängen när pappa ringde och berättade att vår katt hade blivit sämre och att han därför skulle åka med henne till veterinären så att hon skulle få somna in. Det var inte överraskande, egentligen, alla som har sett henne under de senaste veckorna förstår nog vad jag menar. Originaltanken var att jag skulle följa med, men tydligen hade hon blivit mycket sämre under natten, så pappa ville åka in så snabbt som möjligt, vilket gjorde det omöjligt för mig där borta i Uppsala att hinna till Söderfors tillräckligt snabbt.

Jag är hemma hos mina föräldrar nu och visst är det tomt utan henne men det var nog bäst såhär, så att hon slapp lida så mycket som möjligt.

Det här berör visserligen bara mig och min familj, men det här är min blogg, så jag borde få skriva om det ändå.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vet hur det känns. Världens jobbigaste känsla.

2011-08-21 @ 00:36:21
URL: http://wednesdaynight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0