woopwoop

Så fort som jag kommer på vad det var jag skulle skriva så glömmer jag bort det igen, oerhört frustrerande.

Fotolektionerna har börjat nu i alla fall, kalaskul tycker jag, då jag verkligen skulle vilja känna att jag faktiskt förbättras i något. Jag är säker på att jag kommer bli bättre på att ta bilder efter att ha fått några kurser i det. Jag tycker om att fota, men kan ingenting

Nu ska jag fortsätta se på House. Är på säsong fem, så när jag är helt klar får jag väll se om doctor who igen eller något i den stilen

Det är sommarlov snart i alla fall. Jag hoppas att de sista veckorna går supersnabbt.

 


Gamalt och relativt skabbigt och slarvigt panorama från Mamlö MALMÖ . woopwoop.


Kommentarer
Postat av: Daniella.

Fast bilden har sin charm ändå.

2011-04-12 @ 23:37:32
URL: http://expectopatronum.blogg.se/
Postat av: Daniella.

re: ja, det är jättetrevligt att virka, fast svårt c:

2011-04-14 @ 14:24:02
URL: http://expectopatronum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0