Steve och Evan


bilden är ritad av Lynx.
För att se fler awesome saker, kolla
här och här

Håhåhå, vi har gjort mänskliga varianter av våra mobiler.
(Man ska inte ge saker ansikten och namn, kommer avlida när jag måste byta mobil nu).

Min mobil heter Evan, och är ihop med Lynx mobil, Steve. Steve har ett muminpappangosedjur (vilket hos mobilen Steve är ett mobilsmycke) och Evan är otroligt avundsjuk över att gosedjuret får så mycket uppmärksamhet.

Även Splicers mobiler har fått fina mänskliga motsvarigheter, en gammal bitter gubbe, ett emo och någon mer som jag inte vet så mycket om än.

Vi kom fram till massa annat igår också, men de sakerna får sparas till framtiden!

KONSTIGA IDÈER ÄR KONSTIGA. Men fina.

Antal försök till att rita Steve och Evan: Runt 11.

Antal rage quit's: Runt 11.


Åh, och för övrigt:
JAG KOM IN PÅ FOTO TILL NÄSTA ÅR. YEEEAH.

Kommentarer
Postat av: Lynx

håhå! gratisreklam! jag kommer inte heller kunna göra mig av med min mobil sen :'C ska spara steve för evigt!

2011-04-10 @ 19:48:13
Postat av: Jenny

Har mans mobil dött? Min fick en spricka D:

2011-04-10 @ 21:24:59
URL: http://wednesdaynight.blogg.se/
Postat av: Danni.

åh. vad gulligt ^_^

2011-04-10 @ 22:56:04
URL: http://expectopatronum.blogg.se/
Postat av: Flygekorren

Yaaay! Foto 8D <3!!!!!11!!1one! Och gillar bilden. Tänker lite Humon, faktiskt. XD Fast det är synd att du är så hård mot dig själv när du ritar :C Jag tycker du gör fina saker.

2011-04-11 @ 08:35:41
URL: http://flygekorre.blogspot.com
Postat av: danni

... fast ditt leénde är ju übergulligt C:

2011-04-11 @ 18:18:29
Postat av: Lynx

jenny: min mobil lever fortfarande!

2011-04-13 @ 16:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0