José Gonzàlez

Jag kan direkt säga att det jag såg igår var bland det bästa jag någonsin sett.
Från ett litet, charmigt enpersonsband som förband (där en enda liten person stod framme på scenen och multitaskade sång, gitarr och synth) till att det kommer in 21 pers på scenen och drar igång en riktigt spektakulär föreställning.

Pluspoäng för den engagerade diregenten som inte bara vifftade med armarna, utan stod och hoppade galet i takt till musiken under hela konserten.


Vi köpte även en sjukt snygg LP. Jag och min bror har delad vårdnad om den.
Lite crappiga bilder, men men.

Kommentarer
Postat av: Daniella.

En fin man, det där.

2011-04-17 @ 19:50:45
URL: http://expectopatronum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0