inte en helt bra start på dagen.

- Vaknar och upptäcker att mitt ögonlock är svullet. Då det var ömt redan igår så bestämmer jag mig för at försöka ta reda på ungefär vad det kan tänkas vara.

- Googlar för att se om jag kan hitta en orsak till detta.

- Lyckas hitta något som verkar vara ganska vanligt och som stämmer in ganska bra.

- Läser detta;
"Den infekterade körteln brister ofta av sig själv och varet kommer ut tillsammans med lite blod. Du behöver bara tvätta rent. Varma kompresser kan lindra." (taget härifrån)

villintevillintevillintevillinte.
Hoppas att det är något annat. Det är troligen något annat.

Kommentarer
Postat av: danni

Låter som en vagel tycker jag.

2011-04-29 @ 23:03:14
URL: http://expectopatronum.blogg.se/
Postat av: danni

.. Fast oj, det var ju det du länkade till, fail.

2011-04-29 @ 23:04:39
URL: http://expectopatronum.blogg.se/
Postat av: Johan

För mig försvann den utan både var och blod. (y)

2011-04-29 @ 23:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0