En liten uppdatering bara

Keysmash var jättefint. Det var ett otroligt lugnt och chillkonvent, och alla föreläsningar var otroligt intressanta. Jag blir så inspirerad av alla duktiga människor. Dessutom blir jag lika förvånad varje gång det visar sig att dessa fantastiska personer dessutom är jättetrevliga och kan tänka sig att prata med mig.

 

Jag har även hunnit med att skada armbågen litegrann. Man kan inte göra annat än att skratta; Stod på en skateboard i ungefär två och en halv sekund innan jag rasade ner på asfalten och fick en blodig arm som påminnelse om att aldrig någonsin ens tänka på att prova igen.

 

Idag har jag träffat Gusse. Vi får sällan se varandra nu för tiden, så det var otroligt skönt att bara få sitta på vårt hjul, äta glass och prata om allt möjligt, precis som förut.


Kommentarer
Postat av: ¤

Jag ställer mig heller aldrig på skateboards igen. Dock försöker jag övertyga mig själv till det genom att tycka det är otroligt coolt med folk som åker :C

2011-04-26 @ 01:41:49
URL: http://expectopatronum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0